6 Ocak 2013 Pazar

ABRAMELİN KİMDİR?




“Bilinmeyene dokunmak, ruhun pusulasını kullanmak, sezgilerin kaynağına güvenmek...Yaşam, görünenin ardındaki görünmeyende de devam ediyor..”

Hayatın sadece görünenlerden ibaret olmadığını çok küçük yaşlarda yaşadığım deneyimlerden sonra öğrenmiştim.Görünenin ardındaki görünmeyeni keşfetme arzusu yıllar geçtikçe çoğaldı.

Hayatın sırlarının farklı kanallarda bizlere gösterildiğine hep inanmışımdır; tarot ve kehanet kartları (oracle decks) bu açıdan bizlere sunulan bir anahtardır. Tabii ki kartların dilini çözmek arkadaşlar arasındaki eğlence amaçlı okumalar şeklinde gerçekleşmez. Her kartın, her destenin farklı bir felsefesi vardır. Her bir kart evrensel bir sırrı kendi içinde saklar.

Tarot ve diğer kehanet kartları ile tanışmam da bu deneyimler sonrası gerçekleşti. Spirituel yolculuğum kehanet kartları ile başlayıp Reiki ile devam etti. Reiki master olduktan sonra sırasıyla Quan Yin Enerjisi, Meleklerle İletişim gibi biraz daha farklı konularda da eğitimler alarak onlardan da masterlık sertifikaları aldım.

Rüyaları kendimi bildiğimden beri hep kendim yorumladım, çevremdekileri yönlendirdim. Şamanizmle bağlantılı rehber hayvanlar ile tanıştım. Dünya dışı yaşam, UFO'lar, ölüm ve ötesi, açıklanamayan gizemler konusunda da araştırmalara başladım. Birçok farklı bilgilere ulaştım. Belirli bir süre geçtikten sonra edindiğim bilgileri kendi yöntemlerimle geliştirdim. Bu yöntemleri tarot ve kehanet kartları okumalarımda da kullanarak daha farklı alanlarda etkin oldum.

Blogumda metafizik konularda bilgi paylaşımı dışında temel olarak her ay toplam 4 defa tarot/kehanet kartları ile okumalar yapacağım. Ayın ilk yarısı, ikinci yarısı ve bu dönemlerde gerçekleşecek olan  dolunay/yeniay dönemlerinde...Bu şekilde içsel potansiyelimizi nasıl ortaya çıkarmamız gerektiğini görüp, farkındalığımızı da arttırmış olacağız.

Kutsallığın hayatınıza daim olması dileğimle,


Sevgiler..

Abramelin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder